lördag 3 september 2011

3 september 20:48

Idag har jag varit slö. Riktigt slö..

Gick som sagt upp kl 05 i morse. Messade mamma och sa att hon var välkommen över om hon kände för det. :) Fick inget svar så tänkte hon kommer väl inte. När jag har paketerat klart alla min traderapaket ringer det på dörren och där står mamma.. Bara att krypa i säng igen. Sov nästan 2timmar. Behövligt.
Annars har jag bara slappat. Hade behövt åka och handla dagiskläder till H men orkade inte. Hon behöver nå snyggt till dagiskortet. Vi ska väl kanske ta en sväng på stan på måndag tänkte jag. Innan Bart börjar jobbet.

Fick sms av Arnout att dom skulle till Stockholm och titta på en hund så när dom var på väg tillbaka fick vi finbesök av Fam Ven/Barkskog. :) Lilla Rakke var inte så liten längre :) Han och Leo ligger nog i samma viktklass :) Men så söt han var. Massa hår. Mina barn är ju tyvärr hårlösa.

Vill gärna flytta uppåt igen. Synd at det är så jävla dåligt med jobb bara.. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar