måndag 5 september 2011

5 september 07:12

Usch.. Jag blir tröttare och tröttare.
Jobb igår kväll. Lagom jobbig kväll. Gick hem tjugo i tio. B hade gjort i ordning en film vi såg. Den var klar strax före 12. La mig. Var så trött så det gjorde ont i ögonen.

Då vaknar först H. Sen när B håller på att hjälpa H vaknar L... =/ Sen vaknade H 6 i morse och då gick vi upp.

Nu sover B men jag tänker lägga mig igen så fort han vaknar.

Ett glas vatten och en kopp te bara nu så jag blir människa..

Vägde mig med kläder i morse. -4,2kg på en vecka.


Glöm inte att rösta!!!!

1 kommentar:

  1. sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)
    http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

    SvaraRadera