tisdag 6 september 2011

6 september 06:49

Jag är glad att jag la mig tidigt igår. H vaknade till vid 00 för att komma till vår säng. Har blivit så att den som lägger henne är den som måste lyfta henne till oss annars sitter hon och skriker hysteriskt.
L vaknade vid 02 för att äta. Han fick sitta i sängen o dricka en flaska och sen rapa sen sov han vidare.

Det dryga är att 05,40 slog H upp ögonen och tyckte det var morgon =/ Det tycker ju inte jag men vad gör man.

Idag är det 6 månaders kontroll på BVC... Gissa gärna på storlek på min gosse. Storlek och längd :)

Sitter och dricker te och vatten. Har massa att uträtta idag. Ska iväg på ett möte halv tio. Babysim Halv tolv. Sen BVC tio i två. Hämta upp Heaven. Hem. Fixa middag åt henne. Sen iväg på vattengympa..

Glöm inte att rösta!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar