fredag 9 september 2011

9 september 06:39

God morgon. Strax före sex började min dag. Ja jag är måttligt trött.. :)
Men har varit en bra natt. L vaknade vid 21,15 och skrek hysteriskt. Så tog upp honom. Gav alvedon, bytte blöja och 200ml ersättning och så fick han rapa och sen sov han faktiskt till 04,20 då han åt 90ml ersättning till.

Bara det att lilla H skulle upp före sex. Drygt. Ja nu sitter L på golvet och leker. Jag dricker mitt morgonte och snart är det dags att ta itu med dagens bestyr.

Idag blir det hem till en kollega.

Funderar över Belgien. Vad behöver jag ha med mig? Jag behöver gröt på burk till båten, jag behöver färdig ersättning att micra. Jag behöver gröt och välling.. Om L nu börjar dricka välling på kvällen.. Sånt som inte går att handla däre. H drack deras grooiemelk (eller hur det nu stavas) sist så att jag skickade med ett paket välling när Svärmor åkte hem sist.

1 kommentar:

  1. Kul att du är med i tävlingen!

    Du har väl sett att jag har 2 andra igång också?
    Lycka till! ♥

    SvaraRadera