måndag 10 oktober 2011

10 oktober 19:13

Hade sån tur att mamma kom över idag. Så vid 10 i morse tog hon ungarna med sig till biblioteket och jag la mig och sov. Sov i tre timmar till mamma ringde och väckte mig. Då stod hon på gården och H sov sittandes på ståbrädan och L i vagnen :)

När B kom hem så åkte vi och hämtade volvon, vidare till Aros baby för att köpa en bilbarnstol till L. Blev en britax highway 2. En svart - lila. Så snygg så. Sen till euromaster för att lämna in bilen för nya däck. Så idag har vi spenderat ca 8000kr. Känns inte alls skoj. B sa att det känns ju ovärt att spara eftersom det alltid kommer outförutsedda utgifter.

Sen blev det spicy hot med grannarna. L sover nu och jag tror att B och H med har somnat.

Snart är det filmtajm med grannen :)



Heaven lånar mormors hatt :)



Var på toa och när jag kom tillbaka hör jag hur L låter upprörd.. Förstår honom helt klart. Skulle med vara upprörd om jag satt fast under bordet ;)

1 kommentar:

  1. Underbart söta barn du har Linnea!! Och så skönt att få sova länge och ostörd. Det gör nytta för kropp och själ!!! Tusen tack för den mycket värmande kommentaren från dig och Maria och Karin. Det värmer i hjärtat!!

    SvaraRadera