tisdag 11 oktober 2011

11 oktober 14:32

Har haft lite stressiga dagar så då blir det inte någon uppdatering.

Idag gick vi upp. Alldeles för tidigt. Morgonmys på soffan. Leo vaknade närmare åtta. På med kläder, i med frukost och iväg till dagis. Efter dagis kom Marina och Julian över och jag tog och dammtorkade lägenheten, körde en maskin tvätt och skurade toaletter.
Trodde jag skulle få hoppa babysimet idag men Karin kom och hämtade mig så fick jag använda hennes bil. L var så duktig så och nu hr han fått sitt diplom.

Hem igen. L sov i bilen så skyndade mig upp för att dricka pulver. Sen gick luften ur mig. Borde dammsuga och skura men nu orkar jag fasiken ingenting. Nyss hämtat hem H från dagis och dagen är långt ifrån slut.

Vi ska till Maxi för att handla ett paket gröt och en till förpackning ersättning som ska med oss till Belgien. Sen hem till farmor för att äta middag.

H´s Mykiddo klänning jag köpte på facebook kom idag. Jag tycker den var superfin så tycker helt klart ni ska klicka in er på Mykiddo och kolla deras barnkläder :)
Dom har ofta auktioner på facebook :)

Har även klickat hem en nodormössa till H idag. 75kr inklusive frakt. Rosa med svarta stjärnor. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar