lördag 15 oktober 2011

15 oktober 07:11

God morgon. Ca 05,15 slog H upp ögonen idag. Mindre roligt måste jag säga.
Nu sitter jag här med min kopp te. L har precis vaknat och han hostar och hostar min stackars prins.

Igår satte jag på mig promenadskorna och promenerade ner till stan med min syster. Där mötte jag upp Forslund och gosiga lilla Adrian för en sallad.
Köpte ett par bad simbadblöjsbyxor.. 20kr på kapp ahl. Vilket fint. Dom är cerisa med orangea prickar! Han kommer bli så snygg!! Tur att jag har ett par badbyxor att ha över.

Tog bussen hemåt. Hämtade upp L på dagis. Hem och städade och sen kom Karin och Keegan över. Dom är ju för söta. Tog ett myskort på dom i soffan efter duschen så ska ta och lägga upp det sen.

Idag blire att städa lite igen. Hälsa på hos Ida. Hon var inte glad när H gick från dagis igår och H ville inte åka till Belgien. Hon ville vara med IDA!!! Inte skoj.

Kl 15 slutar B och då tar vi bilen till Gbg.

Vädret i Lebbeke är plus 13 och strålande sol idag. 14 i morgon och 14 på måndag. Fint.
Hoppas jag packat allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar