söndag 16 oktober 2011

16 oktober 07:17

Trött. Var ju jättesvårt att få barnen att somna igår trots att dom int sov jättemycket i bilen. H sov ca två timmar och det kan hon göra annars på dagarna med menm sova igår. Icke.
Runt 23 hade jag fått båda att somna och kl var nog närmare midnatt när jag somnade själv. 01 vaknade L och var HYSTERISK!. Vet inte vad det var för fel. Till slut somnade han dock om och kl 0625 tyckte H att det var morgon och låg och sparkade och pratade högt och hade sig så strax före sju hade hon väckt både L och B.

B sa att jag kunde ligga kvar så skulle han gå upp men ingen idé. Barnen är vakna. Bara en tunn dörr emellan. kört för mig att kunna sova.


Fick iaf igång datorn för det lär ju dröjja innan faster vaknar. Jag kommer behöva semester när jag okmmer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar