onsdag 19 oktober 2011

19 oktober 19:41

Jag är så trött hela tiden. Trots att vi sov till halv åtta idag. Förstår inte varför. Förstår inte heller varför texten måset hoppa när jag skriver på svärmors laptop. Blir samma för Bart. Förstår inte vad jag kommer åt.

Bart kom hem vid halv tio i morse så då tog jag och L och åkte iväg till Helen uta och Cedric på besök. Glömde så klart hennes present och lilla L fick en jätte dinousar av Helen.

Hemåt igen. H ville absolut inte följa med. Hon ville leka med Oona. Dom leker jättebra ihop nu. Så skönt =) Så jag, B och L åkte hem till Heidi. Jättefint hus hon bor i nu. Massa våningar med typ ett rum per våning :)
Hennes mamma kmo på besök och tog Seth så vi åkte till Aalst och shoppade lite. B tog med sig L på café så jag fick egentid med Heidi. Trevligt.

L sover nu. Snart dags för H att lägga sig och då så ska jag med lägga mig. Någon gång ska jag väl bli piggare.

B är iväg till sina vänner. Ngn som skulle åka till Sydamerika i sex månader. so what? I morgon blir det Sandra i Deinze och sen Heidi i Antwerpen på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar