måndag 24 oktober 2011

24 oktober 16:11

Jag fortsätter vara lika trött.

Igår så åkte vi till en park i aalst med svägerskans familj. Trevligt. Fanns lekplats och skog. Dock så gick vi för att dricka något mitt i leken och då var inte Heaven med i matchen. Det tyckte honb var onödigt. Bilder kommer när jag orkar.

därifrån hem till svägerskan och svågern för att äta pommes igen. Åkte hem tidigt. Halv nio låg jag i sängen. Före halv tio sov jag. Kl 11 vaknade Heaven och låg och snackade till 1 om att hon ville kissa, hon ville ha vatten etc.

Idag har vi varit på markand i Dendermonde. Heaven har åkt karusell och ridit ponny. Liten rnd ring som flear hästar fick trängas i. Sen runt i affärer..
Nu har Bart och HeAVEN åkt till Oona för att leka och jag och l är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar