onsdag 26 oktober 2011

26 oktober 14:13

Igår så tog vi oss en tur till Makro. Hittade ett kabouter plop påslakan till Heaven hon ska få i julklapp eller i födelsedagspresent.
När vi strosat klart där blev det lite geocaching och sen tur till Antwerpen. 5,4 mil och tog väl dryga timmar att köra. Vi hörde på radion att trafiken gick långsamt från var det nu var till Berchem.. långsamt jo visst. Trafiken stod fasiken still! Helt värdelöst.

Trevlig middag hos Heidi och sen hemåt.



Heaven, Leo och Elli.




Heidi och Leo.

Bart hade minsann sagt att jag skulle få sovmorgon den här veckan så när Leo vaknade fem i sex i morse vägrade jag gå upp. Jag gav han helt enkelt nappen fram till att Bart gav upp och gick upp med barnen halv åtta i morse. Då somnade jag om och sov till tio i tio vilket var jätteskönt men eftersom jag skulle vara hos Heidi här i Wieze kl 10 för at åka till Dendermonde blev det stress.
Slutade med att Heidi kom hit istället.
Tog en sväng till Dendermonde. Blir så sur när man inte kan betala medd visa eller mastercard. Inte ta ut pengar var som helst med visa eller mastercard. man blir ju helt handikappad. Heidi tog ut pengar åt mig men då fick jag inte betala med sedeln för den var för stor. SUCK.

Nu sitter jag här. Heaven leker med meter Emma och Leo sover. Bart är iväg någonstans?? Han skulle tanka sa han emn han har varit borta två timmar så vem vet. kanske ordnar present till mig. Han km på idag att jag fyller år i morgon. Det hade han glömt. Usch vill inte tänka på det. Får ångest. Vad har jag gjort med liveT? Inegnting ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar