lördag 29 oktober 2011

29 oktober 17:37

Fan så ledsen jag blir. Skrivit ett riktigt långt inlägg och så ska jag kopiera en sak och trycker fel så jag stänger hela skiten.
Men börjar väl om då.

Vi befinner oss på centerparcs i lommel nu. Helt okej här dock så är stugan liten. Det är fyra sovrum med totalt 8 bäddar för 11 personer. Leo sover i en spjälsäng i vårat sovrum och meningen var att Heaven skulle sova på golvet på en luftmadrass. Hon somnade där igår men vaknade elva så det slutade med att när fick han sova Bart kom och la sig så fick han sova på golvet.

Är inte jätteimponerad över själva baddelen heller. Inte jättestor. Liknanade Örebro i storlek men barnen är så klart jätteglada.

Idag var Heaven på målning. Fick en snygg svart hatt att ha på sig och sen papper och målarfärg. Kostade 2,5euro. Det är dyrt här. Kostar massa att vara här och då ingår bara badet. Sen får man betala för allting man vill göra. Det är ju lite trist. Några gratis saker får man men det är inte många. Heaven ska även gå på "koken med ouders" (laga mat med föräldrar), ponnyridning och klä ut sig till prinsessa eller riddare. Idag när vi pratade om det sa Heavens kusin Oona att hon ville klä ut sig tioll riddare men det får hon absolut inte för min svägerska. Hon är flicka så hon ska vara prinsessa. SUCK! Vade säger man?

Idag var jag, Bart, Kenzo, Heaven och Leo och badadei några timmar. Trevligt trevligt. Leo ligger nu i sängen och ska sova och i köket äter barnen mat. Snart dags för oss vuxna att äta mat.

Appropå någonting annat. Idag var H trött på morgonen. Hon somnade kl 20 igår och vaknade 07,20. Vaknade ca 23 för att komma till vår säng och vid 04 för att fråga om det var morgon. Leo har gnällt till så jag varit tvungen att ge honom nappen 3 - 4 ggr. Dvs en bra natt. Svägerskan säger då att ifall Heaven sover bra kanske hon är mindre trött för vi måste ju ha haft en jättejobbig natt typ. Nej säger både jag och Bart. En bra natt. Hon tyckte då att vi har väldigt stor skillnad på vad som är en bra natt... Tur att vi alla är olika!! Säger jag bara.

När jag skriver på min svärmors laptop kommer jag åt någonting .Trots att jag försöker hålla fingrarna i luften och inte nudda något utom tangenterna. När jag skriver så hoppar musmarkören iväg och jag börjar srkiva någon annanstans mitt i texten. Blir så för Bart med. Något förslag på vaed ajg kommer åt?

1 kommentar:

  1. Tror inte att du kommer åt nått, så gör min mammas dator oxå av någon anledning.

    SvaraRadera