torsdag 6 oktober 2011

6 oktober 18:31

Hemkommen från badhuset. Syster följde med så H var jätteglad. Sen kom Karin och Keegan och badade och dom hade med sig sin kamera så nu har jag tagit massa undervattensbilder på H :) Ser fram emot att få dom mailade av Nathan senare.
Även farmor kom och tittade på när H badade.

Hon är så duktig. Har anmält henne till minisim i januari igen och nu fick vi veta att det startar en minisim 2 kurs också och när jag frågade läraren om H borde gå den vanliga kursen igen tyckte hon att H är så duktig så hon borde börja på tvåan!! Min duktiga tjej. Då ska dom lära sig "crawl". Ja inte på riktigt men att plaska sig framåt i vattnet ifall dom ramlar i. Blir utmärkt det. Dock så är det på fredagseftermiddagar men tur att jag är föräldraledig så att jag kan gå med henne.

Nu dricker jag pulver. L ligger i sängen och håller på att somna och H ser på my little pony.. Hon tycker jag ska mysa med henne så ska väl gå och sätta mig hos henne :)

1 kommentar:

  1. Jag vill oxå se ponnysar, fast dom från när vi var små =)

    A-K

    SvaraRadera