onsdag 16 november 2011

16 november 18:23

Idag när jag satt och surfade omkring hamnade jag på en sida där man kan spela bingo online.

Det fick mig att tänka på när jag var barn. Ja brukade alltid följa med min mormor och spela bingo. Tyvärr är hon död sen många år men jag minns fortfarande hur skoj det var att sitta där i bingohallen med henne och vänta på sin siffra och tillslut få ropa B I N G O !!!!. En gång så vann jag hela 500kr som var mycket pengar.

Minns även att vi brukade åka på bilbingo.

Vet inte hur vanligt det är med bingo nu för tiden? Iaf inte när man träffas och spelar tillsammans. Däremot så har jag och säkert alla ni andra som också läser märkt att det blir vanligare och vanligare med spel online.

Sidan jag hittade gör reklam för flera olika bingosidor som ska vara lätta att förstå, enkla att spela. Vara licensierade, ha gott rykte, säker programvara ha en vänlig och snabb support och även det vitkigaste betala ut pengarna snabbt. Tittar ni runt på sidan så kan man även pröva på gratis bingo Perfekt!

3 kommentarer:

  1. jag spelar på maria ibland, vunnit 1092kr som mest, annars är det mest småsummor. Man köper brickor sen sköter den sig själv, enkelt :)
    A-K

    SvaraRadera