söndag 20 november 2011

20 november 19:09

Bara att inse att barn sover inte.

Igår somnade Leo efter en timmes skrikande. Sov en halvtimme. Var vaken en stund och skrek. Sov en halvtimme. Skrek en stund. Så höll han på till kl 02 inatt. Kl 04,30 somnade han om. Skrek mest hela tiden däremellan med.

Samma nu. Somnade i vanlig tid. Efter 30 min vaknade han. Skriker och skriker. Ja vad ska man göra?

Usch jag blir så trött. Jag behöver sova. JAg orkar inte sova så här lite varje natt och sen gå upp vid sex. Sova middag på dagen går inte för han sover ju 30 mins pass varje gång.

1 kommentar:

  1. Nu är vinnaren dragen.
    Titta in för att se om du är den lyckliga vinnaren.
    Kan även avslöja att väldigt snart kommer det upp ännu en grym tävling hos mig så håll utkik.
    Missa inte heller min Julkalender som jag ska ha hela December. :)

    Kram Madde.
    http://vhdbrud.blogg.se

    SvaraRadera