fredag 25 november 2011

25 november 07:07

Var helt säker på att jag skulle få föräldrapenning idag så jag blev lagom chockad när jag loggade in på kontot idag :) Tydligen kommer dom in på måndag. Inte för att det spelar någon roll eg men man blir så paff när man förväntar sig en sak och så får man se någonting annat.

Har jobbat två kvällar nu. Varit så trött så jag ramlat i säng när jag kommit hem men inte kunna sova iaf. Usch det är så drygt att inte kunna somna bara så där. B har lagt sig samtidigt som mig och drygt 5 min efter han lagt sig sover han. Jag har nog gått upp på toa en si så där 4ggr innan jag somnat och filosoferat över livet.

Leo sitter här på golvet och säger "mam mam mamma". :) Trevligt. Heaven leker och river fram allt som går. Snart dags att duka fram frukost.

Tror mamma skulle komma över idag så ska försöka sova lite middag med Leo sen. Han har ju börjat sova lite längre på fm och bara sova en gång per dag. Hoppas det håller i sig.

I helgen kommer Malin och Elinor hit. Trevligt.

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Vad roligt att du är med och tävlar =) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag fick pengar idag. Har inte riktigt koll på när jag ska få men runt 25:e brukar det trillion lite slantar :)

    SvaraRadera