lördag 14 januari 2012

14 januari 08:15

God morgon. Vilken natt. Heaven har börjat tjata om att skriva och vi har visat vissa bokstäver och bokstaven H har fastnat. Inatt har hon skrikit och sparkat och gråtit och ropat gånger flera "Var är H någonstans". Till slut gav vi upp och hon fick komma över till oss. Känner mig som en urvriden skurtrasa. Har även drömt världens mardrömmar om att Bart är otrogen och att min kompis Holm försöker hjälpa mig. :) Ska inte skriva mera för drömmarna var verkligen absurda :)

Idag vet jag inte vad som händer. Ev att vi tar en promenad och går och tittar på huset igen.
Jag skulle egentligen ha jobbat helgen men eftersom vi varit magsjuka ringde jag morgonen efter jag kräkts för att sjukanmäla mgi eftersom vi har 48 timmars karens. Tänkte ju att jag iaf skulle hålla på i några dagar efter hur ungarna höll på men icke. Jag hade haft min 48 timmars igår kväll så nu är jag sjukanmäld i "onödan". Eller ja cheferna höll ju med mig om att det var bättre jag ringde för att få tag på personal till helgen är inte det lättaste.
Fast hade gärna jobbat dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar