onsdag 25 januari 2012

25 januari 12:32

Idag fick jag ha samtal med en av fröknarna på Heavens dagis. Jag ska tydligen ha skrivit att barnen ALDRIG får vara ute och leka. Jag förklarade att det hade jag ej skrivit. Att jag skrivit i min blogg men länkat den på facebook. Jag fick inte ljuga om dom sa hon fast jag sa att jag skriver min åsikt. Har inte sagt någonstans att dom ALDRIG får vara ute och leka. Synd att det ska vara så. Har dom tagit så illa upp så är det någon som har läst mina inlägg och misförstått det så då kanske den skvallerbyttan ska ta och förklara vad jag egentligen har skrivit och så får jag väl be om ursäkt för att jag kränker dom. Vilket jag inte tycker att jag gör.


Har varit till öppna förskolan med Forslund idag. Här i Skultuna. Sitter hemma hos henne nu. Är jättetrött eftersom vi vaknade kl kvart i sex idag men det är som det är..

1 kommentar:

  1. Men allvarligt, sitter dagisen och kontroll läser föräldrarnas bloggar??

    SvaraRadera