fredag 27 januari 2012

27 januari 07:38

Usch. Vet knappt hur jag ska orka ytterliggare en dag. Vi var ju hem till farmor och farfar på middag igår. Kom hem runt kvart över sex. Ungarna fick pyjamas och välling. Leo drog i sig 300ml.
Sju sov Leo. Halv åtta la jag och Heaven oss och runt halv nio sov jag. Fram till halv ett väckte Heaven mig en gång i timmen för hon pratade i sömnen.
Halv ett vaknade hon och skulle på toa. Halv två vaknade Leo. Jag tänkte att jag skulle testa Karins råd och ge Leo välling ifall han faktiskt är hungrig så gav han 1 dl välling som han misstänksamt sög i sig. Tjugo min senare var han HYSTERISK så han fick 60 ml ersättning för jag orkar inte gå och bära i timmar. Sen var det ca en gång i kvarten jag fick gå dit för han började skrika hysteriskt igen fram tills kl halv fyra då jag gav han 60ml ersättning igen och han ÄNTLIGEN somnade om.

Halv fem vaknade Heaven och skulle på toa IGEN och sen skulle inte hon sova mera. Både jag och Bart sa att du måste lägga dig ner och sova nu men hon låg och sparkade och gnällde och skrek ungefär var femte minut tills Leo vaknade igen halv sju.

Så med andra ord ingen sömn. Jag blir galen. Måste skriva såna här trista inlägg för jag orkar inte. Jag tycker det är trevligare att läsa.

Sandra: Ja tydligen. Eller så är det någon jag är vän med på facebook som sett vad jag länkade om och var tvungen att snacka skit.

Denna dagen ska jag och H klippa oss. Tror jag skiter i det för att varför ska man klippa sig. Skulle hellre lägga mig ner och aldrig mera vakna bara jag får sova och vara ifred. Sen så ska vi handla skor till henne och hon har minisim.

Jag måste ordna frukost, lunch och middag? Det känns som att det är alldeles för många timmar kvar innan jag i över huvud taget får komma i närheten av en säng =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar