fredag 10 februari 2012

10 februari 19:18

Ja så idag var det då äntligen dags för RUL.
Vi upptäckte som sagt den 31/10 att jag var gravid. Vi förstod knappt själva hur det hade gått till så 17/11 gjorde jag ett VUL i belgien och fick veta att det fanns ett barn och jag var i vecka 7+0.

Gjorde även ett KUB test i vecka 13någonting som gav låg risk för kromosonavvikelse.

Idag fick vi då veta att både VUL och KUB gav fel datum. Jag är i 19+2. BF är 3 juli och jag ska alltså ha blivit gravid den 9 oktober. Dagen efter att min mens slutade. HUR STOR ÄR CHANSEN frågar jag er? BM sa att hon sett liknande förut och att hon hade lärt sig under en utbildning att man kan ha ÄL flera gånger under en cykel och att man även kan ha det direkt efter sex. Så om det är någon här som läser som tänker sig att det finns säkra perioder.. Det kan jag tala om. Det gör det inte.

Nu ska vi alltså ha 3 barn i våran lägenhet. Dags att göra om ungarnas rum till två små så får småttingarna dela.

Leo har varit till doktorn idag. Han hostar, snorar, väser när han andas och vaknar och skriker nätterna igenom. Tänkte att det är bäst att kontrollera hans öron iaf.
Men öron, lungor, strep-a och crp var bra så bara något drygt virus. Tycker väldigt synd om honom iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar