lördag 10 mars 2012

10 mars 19:04

Jag är så trött så jag tror jag börjar grina.
Var på Mora Träsk med Heaven och hon sover ju jämt för lite så när kl var 13,15 började hon gnälla och ville inte sitta, ligga eller stå. Jag blir fullkomligt galen på allt detta.

Hem. Besök för Leo. Han hade sovit i 30 min totalt berättade Bart. Vi la han vid 18 då han var AStrött. Bara lite feber. Tog typ 30 min skrikande för att somna och nu har han vaknat och skriker igen. Jag orkar inte. Jag har inget tålamod alls.

Bart tog honom så jag skulle få gå och bada lite ifred och vila hjärnan. Vad fan händer. När jag sitter i badet så kommer Heaven naken och säger jag tänker med bada och klättrar i. Så blev inge bad heller.

Nu inväntar jag Saare och Bart som har åkt och handlat mat. Antar att det inte blir någon sömn inatt heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar