söndag 11 mars 2012

11 mars 21:18

Jag och Bart var till IKEA idag och köpte badrumsgrejjer. Bara billigt tjaffs men blir trevligt att kunna sätta upp toarullen och hänga upp gästhandukar på badrummen. Han ska måla om badrummen nu nästa vecka när jag är hos min kusin...
Bart har ju äntligen insett att madrasser är värdelösa (som han valde, för att han ville ha hårda).. Han funderar över ifall detta gör att han får ont i knä, höft etc. Så vi köpte oss en mjuk, tjock bäddmadrass.. En dyr!!! HAn har lagt på den så vi får se om natten blir bättre. Annars köper vi nya madrasser till att ha under med. Fast det blir nästa månad.. :)

Jag är så glad. Har någonting att se fram emot.. Farmor! Om du läser det här så kanske det kan lugna dig lite? =) Jag och Elinor ska åka på kryssning den 11 maj. Till Riga. Äta frukost och middagsbuffe båda dagarna och inte göra någonting alls. Har frågat Malin och Monika med så vi får se vad dom säger.. Det blir två nätter med sömn! Värsta lyxen. Har inte haft två nätter sen innan Heaven föddes. :)

I morgon ska vi upp tidigt. Tåget går 7,35 och kl 12,52 är vi framme hos min kusin.. Önska mig lycka till med tågen, alla byten etc. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar