tisdag 13 mars 2012

13 mars 06:52

Vi tog oss till tåget igår. På vägen blev Heaven bajsnödig så klart.. Alltså på vägen till bussen :) Så bara att hoppa in i buskarna. Kom inget. Kom ombord på tåget. Hela tågresan gick bra. Lite små missöden dock. Leo tappade nappen. Jag böjer mig för att ta upp den och han får tag i min cola burk och häller den över sig.

Kom fram och Heaven och Rasmus lekte ute en massa. Jag och Josefine tog oss en sväng till Ica Maxi för ihandling av välling och gröt och sånt.

Det dryga är att Leo sov ca 1 h middag uppdelat på hela dagen! Han kom inte i säng förens 19,30 ca men då somnade han direkt. Vid 00 började han skruva på sig och gnälla i sängen (vilket han gör hemma med men inte något jag behöver bry mig om så då sover jag vidare) men eftersom vi nu var borta och sover i samma rum fick jag ligga vaken till ca 0130 när han vaknade till helt och skrek och fick sin ersättning. Somnade om men vaknade igen ca 0510 och då fick han komma över till mig för jag orkade inte gå upp mera plus att då var det så ljust så han skulle ha märkt det och blivit jätteledsen. Han somnade dock aldrig om igen utan låg och skruvade på sig och gnällde fram till 0618 när Heaven vaknade så bara att gå upp. Kan jag säga att jag är trött.
Men snart kväll igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar