torsdag 15 mars 2012

15 mars 07:11

Idag tog jag och ungarna lite sovmorgon. Kan behövas efter en jobbig natt. 06,40 gick vi upp..

Igår var Heaven med Rasmus på Bamse gympa och efter det tog vi en sväng till Strössel där min kusin arbetar ibland. Dom säljer jättefina barkläder så Heaven fick tag i en ny mössa och en baddräkt och Leo ett par orangea velourbyxor från Maxomorra. Ska lägga upp bilder sen så får ni se.

Hemåt. La Leo. Ordnade med pannkakor och medan Mattias matade Nora så kräktes hon och hade diaree. När jag gick och la mig med Heaven kl 21 hade Nora kräkts 4 - 5 ggr.. =/

Heaven hostade en massa så jag fick tag på ett sjukhusunderlägg BVC hade glömt här och la under hennes kudde och det var väl tur för vid 03 eller nått sånt kräktes Heaven ner sig och har totalt kräkts 3 ggr sen dess. Dom andra två gångerna har hon iaf varit duktig och kräkts i en hink. Men inte lätt när man inte är hemma och inte vet var man hittar saker. Tror min kusin fortfarande sover för jag hör inget där uppe och Mattias kanske är ute med hunden (han jobbar natt). Så kan ej stoppa in Heaven och hennes kräkhår i duschen förens jag vet om det finns varmatten till det.

Sen måset jag koka nappar och se till så att Heave håller sig till sina och Leo till sina.. Har en massa tvätt att tvätta och ja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar