tisdag 27 mars 2012

27 mars 12:48

one En Sån docka har Heaven fått av Elinor och Malin.
Jag kan tala om att den dockan SKRÄMMER livet ur mig. Bart gillar tydligen att skrämma mig så han placerar alltid ut den så att den sitter någonstans där jag inte ser den för att sen bli rädd när jag tänder lampan eller dylikt.
Första gången han gjorde det så la han den under mitt täcke så när jag lyfte på täcket så låg den där. Igår berättade jag att jag blev rädd varje natt när jag vaknade för den brukar sitta bredvid Heavens huvudkudde. Som tur var bad Heaven honom ta bort den igår så den fick sitta i vardagsrummet i en av ungarnas fåtöljer. Jag la mig före Bart och sa att jag skiter väl ner mig inatt när jag går på toa och ser att det sitter någon i fåtöljen.

Skulle upp på toa och gick och störde mig på att Bart INTE släckt lampan på toaletten. Han som alltid gnäller om att det blir så dyrt. Höll fan på att få ett hjärtstopp när jag kom in på toaletten och han har satt den där jävla dockan på toaletten.

Så Elinor och Malin!! Tack för att ni försöker få mig att dö i förtid!! Dockan är så jävla verklig på nätterna när den sitter där med sitt elaka leende!!! =)


2 kommentarer:

  1. Haha.. garvar läppen av mig. Söt ju :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha vad rolig han är. Du får känna att du lever =).

    Karin E

    SvaraRadera