lördag 31 mars 2012

31 mars 06:58

Har Elinor här på besök :) Trevligt!!!
Hämtade upp henne på stationen igår så blev det sallad på stan. Det hade hon beställt. Sen till maxi, hämta upp mat till Bart och så hemåt :)
Blev till att se på Lets Dance, leka med ponnysar och försöka bleka slingor i mitt hår. Kom ihåg det alla människor.. Borsta håret innan ni sätter på er den snygga hättan :D

Blev ganska sent i säng för att vara mig. Runt 22,30 men natten har varit bra. Leo vaknade vid 02 och fick lite ersättning och sen vaknade han vid 06 och då sov Heaven fortfarande så han fick lite ersättning då med.. Heaven tog sovmorgon med 11min ;) så 06,37 vaknade hon.

Nu har ungarna druckit välling i sina fåtöljer och ser på svtB och jag ser på snön som finns där ute. Varför säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar