måndag 5 mars 2012

5 mars 07:32

Astrött är jag :) Leo somnade runt 21,30 igår. Vi var ju in på Maxi när vi kom till västerås då båda barnen sovit i bilen och precis vaknat. Sen hem, käkade mackor. Snabbdusch. I säng med Leo. Heaven skulle snacka och snacka så runt 22,30 blev hon ÄNTLIGEN tyst. Leo vaknade kl 03 och det var så skönt att bara kunna gå till köket, göra hans flaska, ge den och sova igen. Sen vaknade han igen 07,15 och tog glatt flaskan men det var för kallt så blev hysteri:) Värmde mera men det dög inte :) Tog upp honom till oss men han ville inte sova mera bara ligga och snacka.

Känns galet att sitta vaken och Heaven fortfarande sover. Bra är det väl iofs. Hon har varit helt slut.

Detta blir en fattig månad känner jag :) Har inte alls så mycket pengar som jag hade hoppats på kvar.

Tur att det snart är lön igen.

Har sökt dagis till Leo tills på torsdag den 8 mars. På hans ettårs dag. Eftersom dom sagt att jag förmodligen inte får.
Mailade förra måndagen och har ej fått svar en. Loggade in på min sidor på västerås stad och fanns ingenting där heller. Ja det är ju ingen brådska men jag ser fram emot att få jobba några veckor ju.

I eftermiddag kommer Karin och hennes barn för lite lek och finmiddag. Ris och fiskpinnar. Det ni det är inte varje dag man äter det ;) haha.

Undrar om jag ska försöka ta mig ut på lunch idag men först ska ja få igång en maskin tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar