onsdag 7 mars 2012

7 mars 20:12

Idag känner jag mig som en riktig gnällkärring. Har ont ont ont.... Vet ju att det blir så här ofta men är så jävla drygt. Har ont bak i bäckenet. I höftbenet och strålar ner i ljumskarna. Var ju till sjukgymnasten idag som klämde och drog och konstaterade att det är i fogarna det gör ont och i musklerna i ryggen. På morgonen är det rätt okej men på kvällen är det HEMSKT!!!

Efter akupunkturen idag då jag legat på sidan med en kudde mellan knäna kunde jag knappt vända mig tillbaka till rygg för det gjorde så fruktansvärt ont i ljumskarna. Fick nästan be om hjälp men tänkte att nog fan ska jag klara det här.
Har två tider till inbokade och hon var positiv till att det kommer hjälpa. Jag hoppas verkligen det då jag verkligen ser fram emot dom här veckorna med jobb. Jag ska dit om jag så ska bli sjukskriven pga foglossning så ska jag komma igång och jobba lite!.

Har inte hört något ang dagis till Leo men jag hoppas jag kan få det. Fick intyg idag på äggfri kost till Leo som skall lämnas in på dagis den dagen han får plats. I ett år framåt ska vi bara ge ägg som är tillagat i mat. Dvs tex om vi gör köttbullar så steker vi dom och då kunde vi ge. Kunde även ge en liten bit tårta med färdigköpt tårtbotten sa läkaren eftersom det inte är så stor bit ägg han får i sig då.

Nej ska sluta gnälla. Men AJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar