lördag 21 april 2012

21 april 15:17

Ja då så var vi hemma igen. Har haft en superbra semester.

Började bra med att gå upp kl 05 på torsdagen för att bege oss mot Arlanda vid 06. Flyget gick 09 och flygresan dit gick superbra. Var inga problem alls med Barts visum när vi väl kom dit utan dom kollade knappt passen från apollo resenärerna utan dom stämplade allas och så var vi igenom.
Hotellet visade sig vara super!! Perfekt när man har små barn. Var ett stort hotellområde och varje litet huskomplex hade egen pool där det var 110 till 150cm djupt. Fanns en lekpark och två stora barnpoolområden.
Maten var okej på de fem olika restaurangerna. :) Leo har ätit hur mycket mat som helst. Heaven har ätit desto mindre. Men mat har vi fått i oss. Massa dricka och gott med.


Vi lämnade hotellet på lördagen. Sa till en taxi chaffis att vi ville till Giftun Island så om han kunde köra oss till en hamn där vi kunde ta en båt.. :) Han körde oss till ett hotell som hette Giftun Island.. :) Så var bara att åka hemåt igen..
Bokade in en resa med apollo men även den blev inställd så allt vi lämnade hotellet var för en dag på stranden.
Den här gången har jag användt solskyddsfaktor ist för kokosolja och trots detta har jag bränt mig och flagnar MASSA!!!! Heaven fick sig en vän där och gick omkring och pratade om sin bästa vän hela tiden :)
Barnen har varit superduktiga och Heaven pratar om nästa resa. Hon har beslutat att vi ska åka till Thailand för hon behöver köpa ett par vantar.
Ja. Var väl det ungefär.


Såg att jag fått en kommentar på min bloggtävling att man ej fick dra vinnare så. Det visste jag inte och nu har jag gjort det så nu får det vara.
Skall snart starta en tävling med namnnappen så då får jag fundera ut något fiffigt sätt att dra vinnare på.


Själv ska jag arbeta nu och Bart är på kryssning. Vi var och tittade på en lägenhet på flisavägen igår men den är redan uppe i 550 ooo.- så vi lär bli kvar i våran lägenhet ett tag till då den inte kändes helt hundra.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu är tävlingen i samarbete med Darling Express avslutad, kom in och se om du är den lyckliga vinnaren :)

    KRAM

    SvaraRadera