tisdag 1 maj 2012

1 maj 07:11

God morgon.

Nu är det min systers månad. Denna månad är det meningen att hon ska få en bebis och jag ska bli moster. Spännande.

Haft en bra helg. Jobbade fredag kväll som jag skrivit om. Lördagen ägnades åt städ och sen körde vi till Älvkarleby när Bart slutat jobbet. Blev supergod pizza som Nathan och Karin tillagade.. (undrar om dom lagar något som är äckligt). Karin slog i god tro på en film till Keegan och Heaven och bäddade ner dom men inte somnade dom. När filmen var slut runt 22 så kom dom ner och ville sova tillsammans på en madrass. Karin bäddade i ordning men det slutade med att dom sov där det var meningen från början trots allt:)

Upp tidigt på söndagen. Frukost. Jag och Leo sov middag. Sen iväg för att grilla korv. Anneli och Tobbe och deras två små kom dit och sen åkte vi alla tillbaka till Karins föräldrars hus och började förbereda för mat. Eller ja Nathan skötte det mesta. Grillad oxfile, klyftpotatis och sallad. GOTT!!!

Måndagen blev tyvärr packning och åka hemåt för oss eftersom Bart skulle jobba. Mamma kom över och jag la mig och sov och sen blev det en sväng till brasan här på Bjurhovda. Så med andra ord slappa, lediga dagar. Idag är jag också ledig men hade gärna arbetat extra.

Läkaren ringde igår och provsvaren hade ej kommit. Dom kom in i fredags så känns som att skulle det börja växa något så borde dom ha sett det redan. Tyvärr får ju inte Leo börja dagis inskolning nu =/

Glöm nu inte bort tävlingen med namnnappen. Ni hittar den uppe till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar