fredag 18 maj 2012

18 maj 06:30

Idag är det sagt att storken ska komma till min syster. Får se om det kommer någon stork eller ej. Jag tror den kommer på söndag eller måndag jag :) Men bara att vänta och se.

Själv är jag astrött. Jag verkligen älskar detta att inte kunna somna. Igår var jag vaken länge iofs. Mamma var här och gav mig fotmassage i över en timme så la mig inte fören 21,30 men när kl var 22,50 var jag fortfarande vaken.

Leo vaknade en gång och hostade och andades väsanden och jag tänkte undrar om han sak få krupp. Ledsen var han men fick lite välling och sen har jag inte hört honom nå mera förens nu nyss när han vaknade. Båda ungarna sitter nu och dricker välling. Leo i flaska och Heaven i mugg. Själv är jag som sagt astrött och vill sova mera men idag blir det inge sova middag med Leo eftersom jag måste ner till stan och lämna in papper till banken =/

Annars har ingenting roligt hänt i mitt liv. Tog ju semester igår och är ledig idag så vi får se vad BT och urinsticka visar hos BM idag. Bara jag får en tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar