lördag 19 maj 2012

19 maj 07:28

Leo har feber igen och frågan är om han inte har haft det sen i torsdags kväll eg. Torsdagsnatten var det mycket väsande, hostande och svårt att sova och inatt har det varit hemskt.
Heaven har drömt i dryga 2 timmar och skrikit och sparkat och fäktat. När hon drömt ca 1 timme vaknade Leo sen var han vaken i dryga 2 timmar och hade jobbigt att andas och var mest ledsen.

Sen vaknade Leo igen av ett hostanfall kl 06,50 och kunde inte somna om. Jag är trött.

Hem till farmor ska vi åka för Bart ska tapetsera så jag hoppas hon tar emot oss bara.. :) Ikväll får det bli ännu tidigare i säng för mig.

Bart satt med Leo i soffan inatt när jag gick upp på toa så jag satte mig där och somnade nästan sittandes medan jag satt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar