fredag 25 maj 2012

25 maj 06:53

Varför ska det vara så svårt att sova för? Jag blir galen. Ja la mig kl 22. Eller var på väg tidigare att lägga mig men då vaknade Leo så klart och var superledsen och tog sig åt örat =/Bara att ta upp honom en stund, ge välling och lite alvedon och till slut blev han lugn så Bart la honom.

Så som sagt runt 22 kom jag i säng. Bart la sig runt 23. Då var jag vaken. Någon gång somnade jag för 01 vaknade jag för att gå på toa och sen var jag vaken. 02 vaknade Heaven och ville ha vatten. Var supervarm så tänkte hon måste ha ashög feber med örontemp visade 37,5 och rektal 37,4 men hon betedde sig som att hon hade feber så var bara att lyssna på hennes prat någon timme.

Runt 05? ringde Barts klocka så jag vaknade och 06,24 vaknade Leo. Knappt någon sömn alls. Jag är helt slut.

Nu vet jag ju inte om vi vågar gå ut eller inte heller för jag vet inet om Heaven är sjuk eller inte. =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar