söndag 27 maj 2012

27 maj 07:00

Trött!!

Var iväg på klassåterträff med Forslund igår. Var trevligt men hade varit ännu trevligare med något glas vin till :) Kom väl hem runt halv elva och vem är vaken.. Jo Heaven?

Vi var ju iväg till Erikslund på dagen igår och när vi kom hem så var hon astrött och Leo bara skrek så båda somnade. Heaven sov alltså middag i ca 1½ timme igår och Bart började försöka lägga henne runt 20,00. 23,30 somnade hon igår. Upp 06,55 idag. Blir en rolig dag med henne.

Själv kunde jag inet somna när jag kom hem. Var ju iofs väntat. Några galningar som förmodligen kollade in Eurovision som skrek och härjade. Somnade nog närmare 01. 04,20 vaknar Leo. Jätteglad och ropar pappa, pappa. Bart sa att han kunde gå upp med Leo men inte en chans att Leo får gå upp så tidigt. Så tog honom till oss och gav en flaska välling och nog var han trött men ligga still skulle han inte så efter ett tag gav upp och vi la oss i gästikea sängen i ungarnas rum (inte bekvämt). Till slut somnade vi iaf och blev väckta nu 06,55 av Heaven som kom upp. Hon ville se tv. Ja sa jag gå och slå på tvn och kom med tvdosan så visar jag hur man byter kanal. Hon slår på tvn och kommer tillbaka och snyftar att det finns ingen tvdosa. Nej säkert inte. Den låg i soffan. Syntes mycket bra.

Så bara för mig att ta upp mig upp och eftersom man är smidig som en valross så vaknar ju Leo och skriker så nu sitter vi här. Jag på mindre bra humör för ryggen och jag är inte överens om att den där gästikeasängen är underbar.

Ska ta och sova med Leo sen när han ska sova middag och sen ska vi ta oss ut till Björnön för lite grillning.

Idag är det Mors Dag allihopa!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar