torsdag 31 maj 2012

31 maj 09:58

Fy vilken natt. Har haft ont i munnen men tänkt att det är väl för att dom trodde jag har bihåleinflammation. Tagit alvedon var fjärde timme för att kunna sova lite.

Vaknade nu på morgonen och det är min visdomstand som gör ont. Tror jag iaf. Har tid hos tandläkaren kl 12,10 och nu är jag glad att jag ringde för att för varje minut som går så blir det värre och värre =/

Även varit till BM idag. Väl där sprack mina sista hela mammaleggings. BT var högre. 145/90 mot 130/70 förra veckan och plus ett på protein. Blir att lämna med morgonurin nästa gång.

Bebis har huvudet neråt men inte så långt ner som den borde ha huvudet så hon höll med om att det kan stämma att den snurrar runt.

Fy fan. Bara krångel. Bart är hos farmor och farfar och ordnar en sak och jag känner bara hur fan ska jag orka vara en trevlig mamma när det känns som om hela huvudet ska sprängas?

1 kommentar: