lördag 2 juni 2012

2 juni 06:45

Grattis Elinor!!!! =)


Ja det var väl allt positivt jag ville skriva i princip. Bara gnäll inlägg. Natten till fredag sov jag 20mins pass. Var 20e min ville jag tydligen byta ställning och då vaknade jag av att det gjorde ont ont ont i ansiktet och i tanden. La mig halv sju och upp halv sju men med miljoner uppvak emellan.

Sen att fixa ungarna på morgonen. Ta mig till dagis med dom. Skjutsa ut Ida, Heaven och Liam till Björnön. FY fan. Det var en mardröm. Sen hemåt för att lägga mig så låg jag i sängen till Bart kom hem. Dags att stiga upp för att åka iväg och hämta Heaven och grilla korv. Ville verkligen inte följa med och Bart tänkte åka själv men Heaven frågade och bad flera gånger på morgonen att jag skulle följa med så kändes fel att inte göra det. Antar att hon var orolig för jag bara låg och hade feberfrossa på torsdagen.

Inatt har jag iaf sovit "lite" bättre. Har vaknat en gång i timmen istället. La mig halv åtta upp kvart över sex. Men har nu även fått ont i höger tinning och höger öga. Fy helvete säger jag. Sitter och väntar på att alvedonen ska verka. Sen har även bebis hjälpt till inatt och tryckt extra mycket på urinblåsan och lagt sig så att det gör ont att ligga ner.

Sen är jag HUNGRIG! Tom drömt om mat. Saken är att ingenting smakar bra just nu och jag kan inte tugga. Försökte igår men det enda jag får ner är saftsoppa och kräm. Och hur mättande är det?

Just nu längtar jag efter att Bart ska vakna för då tänker jag gå och lägga mig och inte komma upp förens på eftermiddagen.
Rolig helg? Eller inte. Jag hoppas bara att det ger sig snart för jag har verkligen inge tålamod.
Hade velat göra någonting skoj i helgen men här blir inget roligt gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar