söndag 3 juni 2012

3 juni 07:08

Idag känner jag mig lite bättre. Inte 100% men kanske 65% så har iaf vikt in lite tvätt och slagit igång en tvättmaskin här på morgonen. Efter middagssovning kanske jag ska ta en vals med snabeldraken så känns allt bättre.
Sitter med Leo i knäet. Numera är det han som vaknar tidigt men idag fick han säkert sitta i sin säng 30min och leka  innan jag orkade gå och hämta honom :)
Heaven vaknar oftast efter sju och det är lyx ska ni veta.

Själv undrar jag vad vi ska göra av dagen. Vädret suger och Bart vill ut och geocacha. Vi kunde haft lekdate med Karin och Keegan (H vill leka med K) men dom ska bort dom lyckostarna :)

Ja bara jag får sova middag så ska väl dagen ordna sig. Annars orkar jag inte hänga tvätten jag precis tvättar och dammsuga.

Så dagens inlägg är helt klart något positivare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar