fredag 8 juni 2012

8 juni 07:22

Vilken kväll det blev igår. Jag skulle ju sova tidigt var planen. Hörde att Leo började skrika runt tio i nio och att Bart direkt gick dit med en flaska. Själv hade jag nästan somnat och var supernöjd över att klockan var så lite. När Leo skrikit runt 5 min tänkte jag att det låter inte som det brukar så jag gick upp jag med.

I en timme skrek Leo. Hysteriskt. Oavsett vad vi gjorde. Bad grannen Marina komma över för att se om ett nytt ansikte kunde bryta skrikkalaset men icke. Han sprang och gömde sig bakom Barts datastol och såg allmänt rädd ut. Trodde emellanåt att han kanske drömmer men han var nog vaken.

Ingen feber. Verkade inte ha ont någonstans men gav iaf en alvedon och så slog Bart på bumba och då blev han tillslut tyst. Gav han välling och kl 22 så låg han i sin säng igen och sov till 06,50 i morse. Ingen aning om vad som hände.

Jag har sovit bra jag med. Vaknat ca en gång i timmen för att gå på toa men det får man ju stå ut med.

Heaven somnade utan napp och allt gick bra men tyvärr kissade hon i sängen vid fyra i morse. Bara att slita upp allt så när jag endå var upp med allt så slog jag igång maskinen. Detta innebär att kl 06,50 i morse slog jag igång min andra maskin tvätt för dagen och plockade ur diskmaskinen.

När jag lämnat på dagis ska jag ta en sväng till ÖB och sen ska jag vila mera. Hur trött man kan vara alltså. Hämtar barn kl 14 idag så då är det bara att gå till lekparken med vattenmelon och ananas.. GOTT!

1 kommentar:

  1. Varit sjuka i omgångar här med falsk krupp, förkylningar och nu när alla börjar bli friska har jag dragit på mig en öroninflammation. Men annars är det full fart som vanligt.

    Snart dags för er att få bebis igen, spännande. Å så har ni ju köpt radhus, hoppas du tänker lägga ut lite bilder snart ;)

    /Rebecka

    SvaraRadera