fredag 20 juli 2012

20 juli 22:40

Kommer ta knäcken på mig att lägga mig så här sent. Så fort bebis är vaken äter han. Sen på kvällen. Från runt 17-18 till midnatt. Blir galen. Så fort han somnar eller inte äter aktivt tar jag bort honom med resultatet skrik och letande efter mat efter någon minut bara. Sen äter han aktivt igen.

Ja! Han får vara nära. Har han i famnen eller ligger bredvid honom i sängen. Hjälper iaf inte. :-/


Så där då. Kl är 23:46. Bebis äter fortfarande och Leo vägrar somna om. Nu har jag skjutit in sängen mot
Garderoberna så Leo kan sova här inne. Hoppas jag. Annars kan dom iaf skrika ikapp i samma rum.
Sen vaknar Leo några gånger per natt och Heaven sparkar och gnäller i sömnen.

Det enda jag önskar mig är att få sova. Och att få lägga mig i vanlig tid och sova.

Nu så. 00:25. Bebis har just spytt upp all onödig mat och skriker och 'hackar' med huvudet och vill äta. Leo är fortfarande vaken. Finns ingen tid att lägga honom. Hoppas morgondagen går fort så det blir kväll så jag får sova. Lär ju inte bli mer en två tre timmar sömn i natt.

00:50 tur jag har min tele. Bebis har fått skrika nu och tog äntligen emot
Nappen. Kan ej ligga och amma för leo försöker klättra över mig. Bara bebis är tyst en stund kan jag försöka få leonatt sova. Men det lär väl inte ske.

01:00 gav upp. Leo fick lägga sig i sin säng igen. Hoppas han somnar. Bebis äter. IGEN!!! Hoppas han somnar snart. Blir en lång dag när Bart jobbar i morgon.

Sen den som spelar musik nu. Den. Stör.

01:32. Leo har hunnit äta en flaska.

Heaven har härjat en stund

Bebis sov. I 20 min. Nu. Äts det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar