måndag 27 augusti 2012

27 augusti 20:09

I morse mådde jag inte bra. Så fort hemtjänsten varit här blev det ett bad och sen gick jag och la mig igen. Låg i sängen till kl 11. Fick i mig lite lunch och sen låg jag på soffan och halvsov till kl 01. Då hade jag frossat och svettats om vartannat.. Inte ett dugg skoj.. Kände mig bättre efter alvedon och ipren så tog en vända till en affär med Bart, Leo och Sammy.

Resten av dagen ägnades i trädgården. Lekte med barnen. Har suttit på gräsmattan MÅNGA ggr och aldrig fått ett djur på mig. Svärfar klippte gräsmattan idag och jag slog mig ner och tänkte vad fan är det som biter mig på handen. Då hade jag säkert 20 små gul/bruna myror på mig. Överallt var dom. Svärfar måste ha klippt sönder deras bo eller liknande och så sätter jag mig precis där.

Idag bajsar Leo löst, slemmig och illaluktande igen. Undrar vad som har ändrat bajseriet på honom.

På lördag åker vi till Hilvarenbeek i Beekse Bergen i Holland. Ska stanna där i fyra nätter tillsammans med svärföräldrarna. Jag vann ju ett presentkort inne på Barnsemester som jag har utnyttjat där. Hoppas att våran lyxhusvagn uppfyller våra förväntningar :) Kommer väl bilder nästa vecka :)

Annars har jag inte så mkt att förtälja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar