onsdag 8 augusti 2012

8 augusti 07:53

Två ggr till vaknade Leo. Ena gången somnade han om relativt snabbt. Andra gången var han väl vaken mellan 30-60 min. Hysteriskt. Vägrade allt. Bara satt bredvid mig och skrek. Fan tror huvudet spricker. Varit vaken sen strax före sju. Men lite kaffe på det här så ska man väl överleva den här dagen med. Snart kväll/natt igen och kanske att inatt är den natten som Leo sover bra.

Heaven har utöver Leo väckt mig två ggr. Sammy åt mat som vanligt. Var rädd att det skulle bli galet eftersom han somnade typ 19:30 men inga problem.

Vi har det bra annars. Tomt att inte ha någon lägenhet. Måste ta ner några lampor etc. Sen flyttstädning på fredag. Min energi är slut så ser faktiskt inte fram emot någonting.

Såg på En gång i Phuket igår. Långtråkig film och blev störd hela filmen. Av Heaven. Hon ville kolla med oss men låg emellan oss och satte upp en hund så jag inte såg någonting. Skrek lite. Bråkade lite. För att jag sa ifrån. Bröt ihop med krokodiltårar eftersom jag sa åt henne att sluta. Sen när Bart la henne sprang hon upp och ner säkert en timme.

Jag önskar det fanns en universal lösning på barn. Gör si eller så så sover dom. Vad gör jag för fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar