onsdag 12 september 2012

12 september 18:55 *

DorunnerNär man ska till att flytta så är det viktigt att man får den hjälp man önskar. Nu när vi flyttade hade jag bokat flyttstäd som inte blev så lyckad och jag önskar att jag hade hittat till den här sidan innan vi flyttade.

En sida som gratis erbjuder ett snabbt och tryggt sätt att hitta det du behöver. T.ex ett kvalitetsäkrat företag för flyttstädning.


För mig är det viktigt att hitta ett seriöst företag då jag hade otur med förra företaget jag anlitade och är roligt att se att såna här sidor finns. Ska rekommendera den till min vän som snart ska till att flytta.

Jag har även funderat över detta med hemstädning. NU när vi flyttar till vårat radhus skulle jag gärna ha någon som kom och städade varannan vecka. Bart är lite skeptisk till detta men verkar enkelt att få en offert så kanske ska begära en och försöka övertyga honom hur bra det vore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar