lördag 15 september 2012

15 september 00:19

Dags att terapiblogga för att inte förlora förståndet. Vid 22 började Leo gnälla. Fick komma och ligga i min säng. Ja nu sitter han här bredvid sen 15 min och skriker, gråter och gnäller.

Blir TOKIG. Kissnödig är jag med men kan inte kissa fören han lagt sig och sover för annars blir det ännu värre.

Snart väcker han väl Sammy.

Tyst en stund. Sen skrik och gnäll.

Bart frågade ikväll om han kunde åka till Wouter och jag kände att åk du. Jag sitter här. Som alltid. Men sa ja självklart. Skulle ju gå och sova iaf. Varför ska han inte kunna åka. Men inte ett jävla skit kan man göra. Kl 07 ska vi upp och åka till plopsaland. Önskar jag slapp. Ingen lust.

Åhh tyst bara Leo!! 00:24. Skrik.

00:32 skrik skrik. Nu har han väckt Sammy. Skrik skrik.

00:44 han är tyst. Eller var. I skrivs frys stund började han igen. :/

00:47 Sammy sover i mitt knä
Igen men kan ju inte lägga ner honom
I sin säng för då blir det ännu mera hysteri.

Vet att när jag blir gammal kommer jag ångra att jag ville att tiden gick fort men just nu så längtar jag.

00:53 han får somna snart. Jag är kissnödig så jag spricker snart.

01:04. La ner Sammy och gick på toa. Leo hade varit tyst en stund. Nu skrik skrik. Tårarna sprutar. Kastar napp och kanin. Ja skrik skrik. Snart en timme. Men kl är snarT 07 och det är dags att gå upp. I morgon kanske vi får sova.

03:57 och Sammy äter. Närmare 02 somnade Leo.

04:46 Sammy vaknade just igen för mat.

06:10 vaknade Leo och skrek. Så inte mkt sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar