torsdag 18 oktober 2012

18 oktober 00:24

Glad att Sammy somnade före nio för jag sov runt nio med. Nu har jag varit vaken en timme. Lyssnat på Heaven. Hon började skrika vid halv tolv. Jag satt hos henne tillsammans mer Bart. Hon somnade om. Typ tio min efter hon somnat vaknade hon igen. Ville ha vatten. Jag hämtar vatten och då så ska hon inte ha det. Hon vill ha sin rikt. Hämtar filten och hon skriker mera.
Hon är täppt i näsan. Frågar om hon vill ha nässpray och hon blir hysterisk. Ja det är skoj. Snart är det morgon. I morgon natt kanske man åtminstone får sova. Just för tillfället så ammar jag Sammy som han börja skrika innan jag hörde honom och tog mig ner.

Hon kan ju prata så enklare om hon säger vad hon vill istället för att bara skrika och bråka ju. Men men. Bara att inse att så här ska det vara.


Hörde just att Bart kom ner och nu ska hon se på film. Så hoppas hon somnar om igen på soffan med honom.

Ja men två timmar fick man iaf.


Nu är det morgon. Blev en timme till vaken i natt. Leo vaknade. Tog hl om till mig så han krångla ett tag och sen somnade han.

Hörde att Bart var upp då så cirka 20 min senare skrek Heaven. Bart hade sovit på golvet hos henne men när Bart gick börja hon skrika. Så fick ta henne med till min säng. Bart är sur. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar