fredag 19 oktober 2012

19 oktober 14:50

Blev en riktigt bra natt. Sammy åt tre ggr totalt. Heaven kom till oss före midnatt och Leo sov till 0620 så kan inte klaga =)

Har hunnit med att vara till öppna förskolan med barnen och tagit hem lite av kläderna jag säljer för att ge till Malin istället.

Malin och Sammy vilar just nu och jag kollar in barnen som röjer här på övervåningen.
Ska snart ta mig ner och göra en korv stroganoff och sen kommer mamma hit ikväll för att se efter barnen när dom sover så jag kan promenera. Fick ryck och tröck i mig 11 chokladpraliner :) så ca 660kcal så måste ut och förbränna iaf hälften. Har redan lagt till middagen jag ska äta idag så ligger iaf 140kcal tillgodo men känns ju inte bra att halva dagsintaget beror av choklad.. Men gott var det. Lite frossa så där :)

Hittade en trevlig sida. Gratisgodis.se där man kan registrera sig och få gratis godis :) Värt att testa kanske för att tjäna ihop lördagsgodiset till barnen utan att behöva betala för det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar