onsdag 21 november 2012

21 november 19:50

En dag att minnas.

Var tillbaka till flm idag. Strep a neg och crp 9. Prickarna var nog virus och babyn var okej. Ifall han inte ville dricka mera och kissa mera skulle jag kontakta 1177. Babyn fortsatte vara seg, vägrade amma och var glansig på ögonen så jag ringde 1177 för att höra om jag borde kolla upp honom igen om han vägrade flaska. Dom tyckte att jag skulle åka in direkt. Åker upp dit. Förklarar för en trevlig ssk varför jag är där. Tar upp Sammy. Vad gör han? Öppnar ögonen och ler mot henne. Tar b blöjan. Ja då kissar han på mig. Sen slukar han en halv flaska och jag sitter och skäms när läkaren väl kommer. Röd i halsen är han och matta trumhinnor men vi fick åka hem igen. Vaken är han och pratar för tillfället med sin pappa. Jag skäms. Dom måste tro att jag är en hysterisk neurotisk mamma som åker in för allt. Men känns okej.

Nu hoppas jag att Leo somnar snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar