söndag 13 januari 2013

13 januari 04:11

Tur att klockan ringer kl 06 för att ta mig till jobbet. :( gårdagsnatten var ju så bra. Sammy somna. Vakna två ggr. En gång åt han. En gång nappen.

Igår kväll somna han utan problem vid sju. Runt midnatt vakna han och fick ersättning.
Nu har han varit vaken en timme. Håller även Leo vaken som kom hit vid två någon gång. Tur är väl att jag varit till H en gång bara. Kanske ska sluta ge S mat om det är magknip han får. Ska föreslå det till Bart att bara ge gröt nu idag. Han kanske äter för mycket. Jag som är van att det går bra att äta. Heaven och Leo åt ju en massa.

Jag och Heaven var iväg på familjegympa. Faktiskt Jätteskoj och Heaven ville absolut gå mera. :) kul. Lite motion och skoj ensamma. Leo var ledsen men hans tid kommer. :)

Idag är det söndag. Eftersom min plan är att promenera till jobbet så kommer jag ha promenerat minst 30 min varje dag denna vecka. Friskvårdsgruppen har en tävling. :) tyvärr tror jag att vikten står still. Känner mig mycket dallring och svullen eller så är det att fett omvandlas till muskler.

Håller på med projekt till mina barn. Får ae hur det blir. Vill ha en skrivare och gärna en maskin att laminera (heter det så?) papper.

Nej. Nu hoppas jag Sam ger upp snart. Tiden går och om 1 h och 40 min ringer kl. Bart har erbjudit sig att gå upp med Sam men vad hjälper det. Då kommer jag iaf vara vaken. Just nu ligger han i min famn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar