onsdag 13 februari 2013

13 februari 19:51

Varit på jobbet på medarbetarsamtal idag. Känns lite dumt att svara på samma frågor varje år och min chef höll med men vi hade ett trevligt samtal med kaffe och semla. Blev iaf promenad dit och promenad hem. Så 400kcal pff borta och 350kcal poff tillbaka när jag åt semlan. Kändes ju.. Hmm. Nödvändigt?

Fick kaffebesök av Sandra fram till att barnen skulle hämtas på dagis.

Heaven följde med Ida hem efter dagis så kändes alldeles tomt här hemma. Satt hemma med pojkarna och lekte i flera timmar. När det var dags för dusch tog jag en promenad till affären så poff 200kcal till borta och nu står dippen och morötterna redo i kylskåpet för idag börjar greys igen :)

Har hittat en tävling jag tänker delta i.



Jag tävlar inne hos jennyjon om ett presentkort från nillashandelsbod. Vi saknar ju en massa här i huset så att vinna ett presentkort vore skoj.

Ett hjärtformat ljusfat skulle passa så bra ute på altan på bordet. Så vi kan få lite stämning under sommaren.  En plåtburk till snabbkaffet mamma dricker när hon är hos oss skulle se trevligare ut en dom där tråkiga snabbkaffeburkarna. En helt underbar ljuslykta skulle få ta plats i min hall. Kan man ha för mycket ljus hemma? Och i den skulle jag vilja ha vita blockljus. Finns massa mera men tror jag skulle kunna tänka mig att köpa såna här fina blompinnar och även ett grönt blockljus att ha på uteplatsen.
Tur har jag inte ofta och tror inte jag kommer ha det nu heller men jag håller tummarna. Kanske du med vill vara med och tävla?

Tävlingen avslutas 24/2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar