onsdag 20 februari 2013

20 februari 01:16

Ja. Här ligger man vaken. Leo vakna precis och jag kom dit samtidigt som Bart. Tog med Leo ner som tänkte börja skrika för att pappa stannade kvar uppe så Leo väckte Sammy.

Heaven vaknar hela tiden. Frågat om det hänt någonting och även Bart har frågat det men hon nekar bestämt. Hon tror hon drömmer mardrömmar men när jag frågar vad så vet hon inte.

Var iväg på ett indoor walking bas idag. Skoj skoj. Så nu är man lagom mör. Vill bara sova men Sammy har nog inga plane på att somna igen.


Fy. 02:17. Hoppas Sammy ger upp snart så man får sova lite. Två timmar kommer jag inte klara dagen på.

02;46. Hur svårt är det att bara sova?? Nödvändigt att skrika mitt i natten. Och att gå upp och leka finns inte på
Världskartan. Sam får ligga bredvid tills han ger upp.

02:57 nu är han trött min baby. Skrikit i ti min. Har jag tur somnar han av vällingen jag gjorde nu. Visst fan är det tur att det är hela tre timmar kvar till det blir morgon. Fy fan säger jag bara. Varför kan inte barn bara fatta att man ska sova. Vad är meningen med detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar