onsdag 6 februari 2013

6 februari 23:03

Vilken lång dag det har varit.
Upp tidigt. Pulsa iväg till dagis. Till maxi. Laga lunch. Sen sov jag faktiskt en timme när Bart tog hand om Sam. 13:20 ringde förskolan om att Heaven hade vilat, frös och inte verkade pigg och eftersom dom haft feberkramper ville dom säga det. Mamma hade precis kommit så vi klädde på Sammy och mamma traska iväg.

Jag åkte iväg till jobbet för etisk reflektion som faktiskt var riktigt intressant och när jag kom hem hade Heaven 39,7 rektalt trots Alvedon två timmar tidigare. Lite Ipren sänkte febern så hon orkade dricka lite och sen beställde hon chips och Ostbågar för tyvärr skulle jag iväg till Bromma och hämta upp Malena och hennes barn. Snöoväder deluxe och trafiken gick i 60. Så 17:45 åkte jag hemifrån och var hemma igen närmare 21:30.
Heaven och Leo hade mamma bäddat åt i soffan men båda var vakna. Nu har dom stora äntligen somnat men lilla babyn som vaknade när vi kom hem ligger här och försöker föra ett samtal med sin hesa stämma. Hoppas han med somnar satt. Själv är jag super trött.

Malena håller på att få Lilith att somna och snart har nog Cowen med somnat.

Bart missade precis att han skulle jobba till 00:50 idag med. Gjorde han igår med. Är väl lika så bra nu när det snöar så mycket. Kanske de hinner sluta och det hinner plogas lite.

Nej. Nu ska jag borsta tänder och krypa ner bland all barn. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar